World of Wedges

slee hakken - wedges
Bij elk nieuw seizoen is er weer vers voer voor de schoenenliefhebbers. En voor deze zomer is er weer meer dan genoeg moois te vinden op de catwalk, zoveel zelfs dat het allemaal niet in een tekening kon, dus heb ik besloten mijn favorieten in delen aan jullie te showen. Vandaag de sleehakken dus!
Sleehakken staan op mijn zomershoplijstje. Ik heb deze winter een prachtig paar misgelopen omdat ik er te lang over heb getwijfeld, en toen ik eindelijk mijn besluit had genomen was het begeerde item uitverkocht. Dat was in december, en ik denk er nog steeds aan! Ik weet ook echt niet waarom ik er over heb getwijfeld, ze waren hoog, zo mooi hoog, met zwarte pailletten, ze liepen goddelijk… Waarschijnlijk dacht ik dat ik ze alleen op feestjes zou dragen en dat ik maar beter kon investeren in een paar ‘normale’ (slee)hakken. Maar waarom? Waarom kan dit niet overdag? Ze zijn fabulous, ze kunnen altijd, want zoals Anna Dello Russo immers zei: “You are never overdressed, it’s the others who are underdressed”.
Nog even een foto van de fabulous shoes:
Leave a Reply

