Péridot

chanel peridot nagellak nailpolish

“Het is niet groen, het is niet goud, maar wát is het?” zei vriendin F. vandaag tegen mij. Je vous présente Péridot. Mijn nieuwste aanwinst in de categorie nagellakken en sindsdien ook altijd op mijn nagels te vinden.

Péridot is een van de lakken die Chanel voor deze herfst en winter had uitgebracht, maar het heeft een tijd geduurd voordat ik hem kocht. Deze winter droeg ik op mijn nagels juist vrolijke roze- en perzik kleuren, precies de kleuren die Chanel voor de lente-zomer collectie heeft uitgebracht, dus ik heb het gewoon omgedraaid. Ik ben nu meer in een metalics fase, zowel qua nagellak als qua sieraden en make up. Op dit moment gebruik ik een brons-roze metalic eye mousse, die mooi past bij Péridot en die ook vooral heel makkelijk is om op te doen, zelfs op de ochtenden dat ik denk dat ik nog zo slaperig ben dat ik half van mijn fiets val, het kan zo ongeveer niet fout gaan.

Ook bij Péridot kan er weinig fout gaan. Ik ben geen nagel-queen maar deze lak verdeelt zichzelf perfect over je nagel in een egale laag en droogt ook erg mooi. Dit is geen lak die na het drogen dof oogt, hij wordt juist mooi glanzend en krijgt die fantastische metalic-look. Daarnaast tast het je nagels veel minder aan dan andere lakken, eindelijk geen gebroken nagels meer!

Een andere metalic-lak van Chanel die ik jullie aan kan raden is Black Pearl, een prachtige diep-grijze kleur met zilveren nuances. Op lange nagels lijkt het of je de klauwen van Wolverine hebt gestolen. Glanzend en edgy.

Hebben jullie nog een speciale nagellak op dit moment? Een kleur voor de laatste winter dagen?

8 comments

  1. Wat een super leuke website heb je! Echt heel mooi met die eigen tekeningen. Leuke nagellak ook.

    • Dankjewel! Leuk dat je het mooi vindt 🙂 en deze nagellak is inderdaad ook echt leuk, heb toevallig vandaag nog haar oudere zusje Black Pearl op gedaan 🙂 Jij hebt trouwens ook echt een hele mooie blog! Hele mooie beauty foto’s, je ziet niet vaak een beautyblog die zo smaakvol is!

  2. Vooral deze tekening is echt ZIEK goed!

  3. absolutley LOVE chanel nail colours – this reminds me of this seasons dior colours too! like a style nod to the safari look. love your blog 🙂

    • Thank you! It is a great color indeed, perfect for all seasons, very versatile!
      I tried on a new spring color of Chanel today, the 533 April, it’s a very warm plum color, great for summer but also very nice for this Autumn! I will have to post about it later!

    • plainquirky

      loving plum for autumn 🙂 and metallic bronze! keep up the good work 🙂 xx

Leave a Reply

