Crazy Cara

cara delevigne

Cara, Cara, Cara. Met haar zou ik op dit moment het liefst een middag spenderen. Ze is niet alleen een van de hipste modellen van dit seizoen, ze is ook compleet gestoord. Google maar, op foto’s van feestjes trekt ze gekke bekken, ook voor normale fotoshoots (zie foto hieronder of de editorial van het februari nummer van Jalouse). Daarnaast is ze het gezicht van de Burberry campagne voor deze zomer, samen met Eddie Redmeyne, aaaah, too much perfect!

Ik hou van mensen die een beetje gestoord zijn, die gek doen en zich daar niet voor schamen, mensen die anders durven te zijn. Mensen die uniek zijn inspireren mij. En soms ga ik ze dan na tekenen. Zoals hierboven; Ik zit midden in mijn tentamenweek maar probeer toch deze blog in leven te houden, dus ging ik op zoek in mijn ‘archief’ en vond deze onafgemaakte schets terug van Cara. Ik word blij als ik haar gekke bekken zie trekken, fleur ik toch nog een beetje op temidden van mijn stapels geschiedenis boeken.

So tell me, hebben jullie op dit moment ook iemand waarmee je zou willen gaan lunchen? Iemand die je inspireert? Die je wilt bombarderen met vragen? Iemand waarmee je samen voor de spiegel gekke bekken mee wilt trekken?

2 comments

  1. We are so Droeë

    love yours drawings!

Leave a Reply

