Maxi Dress

Al in sinds vorig jaar: de maxi-dress, van chic tot hippie/festival. Het duurt soms even tot ik een trend overneem, maar toen ik deze prachtige koraalkleurige maxi-dress tegenkwam, was ik om. De stof is zo licht, maar net niet doorschijnend, met de zon achter je zul je net het silhouette van je (lange) benen kunnen zien. En de lengte is perfect, gemaakt om met hakken te dragen, eindelijk wordt er rekening mee gehouden!

Daarnaast straalt hij luxe uit, geschikt voor een gardenparty, een gala of gewoon een glamorous middagje in het park.

Wat ik nog meer zou willen uitproberen deze zomer is een lange rok die aan de voorkant korter is (boven-de-knie-kort zegmaar), dé manier om je benen tot the centre of attention te maken. En dan zou ik voor een keer wél voor print willen gaan (ik ben een printofoob, zal jullie binnenkort vertellen hoe K. me alsnog aan prints probeert te helpen – het lukt ‘m zowaar).

Wat denken jullie voor deze zomer, lange rok of korte rok? Print of geen print?

Maxi-dress: Mango

PS: Mijn huisgenootjes M. en N. kwamen net binnen, M.:”Ooh, je hebt je nieuw jurkje getekend?!”, “M. het is een juuuurk, niet een jurkje, een juuuuuuurk”.

16 comments

  1. M.

    Je juuuuuuuuuurk is echt awesome!

  2. Hey, ik zocht je jurk op Mango, hij is echt schi-tte-rend!! Ook heel mooi getekend 🙂

  3. Did you draw this? It’s amazing.

    I also would love to wear a dress that’s shorter in the front than back this summer! How Fun!! 🙂

    • Yes, I did draw this, I do every illustration on my blog 🙂 And thank you very much for the compliment 😀
      And btw, your blog looks amazing!

    • I’m glad you like it!! 🙂

      You’re very talented!! I can’t wait to see what else you create!

  4. DIYDutch

    Prachtige jurk! Mijn volgende project is een fishtail dress of skirt. Ben benieuwd of het net zo mooi word als jou jurk…:)
    Je maakt geweldige tekeningen btw! a piece of art!

    • Ooooh, ik ben benieuwd! Ik kijk uit naar het resultaat 🙂
      En dankjewel voor de complimenten 🙂 Altijd fijn om te horen!

  5. Schitterende illustratie echt prachtig (:
    Ik heb de jurk bekeken op de MANGO site, erg chique, uitstekende keuze!

  6. Wauw, geweldig. En wat een creativiteit! Ik hou ook van maxi jurken, nadat ik even heb moeten wennen aan deze trend 😉

    • Dankjewel, en ik heb ook even moeten zoeken voordat ik de goede vond, daarvoor vond ik het soms wel een beetje goedkoop uitzien, of teveel drukke prints, of geen mooi model etc…

  7. You are so talented! Love all of your drawings…

Leave a Reply

