Anna’s Animal Jewelry

Heel mode-land weet het al: Anna Dello Russo, de editor-at-large van Vogue Japan, ontwerpt een mini-collectie juwelen voor H&M. Dat was heerlijk nieuws om mee wakker te worden, en sindsdien kan ik het niet uit mijn hoofd zetten.

Ik had jullie een tijdje geleden al verteld over mijn dieren-juwelen passie, en de samenwerking tussen Anna en H&M was dan ook precies wat ik zocht: luxe ogende juwelen in de vorm van reptilen. Maar ook veel baroque-ish sieraden en een aantal prachtige clutches.

Ik kan niet wachten tot oktober, dan ga ik voor de plaatselijke H&M kamperen en naar binnen sprinten zodra de deuren open gaan, als een echte fashion junkie.

En jullie? Spreken de H&M stukken van Anna jullie aan? Gaan jullie mee kamperen in oktober?

In de tekening: armbanden en clutch: Anna Dello Russo voor H&M – beha: Marlies Dekkers Undressed – shorts: geïnspireerd op Dolce & Gabbana aw12.

All the fashion world already knows: Anna Dello Russo, the editor-at-large for Vogue Japan, designed an mini-collection of jewelry for H&M. That was delicious news to wake up with, and I haven’t been able to stop thinking about it since.

I told you some time ago about my passion for animal-jewelry, and the collaboration between Anna and H&M is exactly what I was still looking for: luxe looking jewelry in the shape of reptiles. There is also baroque-ish jewelry and a couple of wonderful clutches.

I can’t wait until October, I will probably go camping in front of the local H&M and run inside as soon as the doors open, as a true fashion junkie.

And you? What do you think of the H&M pieces by Anna? Are you coming with me camping in October?

In the drawing: bracelets and clutch: Anna Dello Russo for H&M – bra: Marlies Dekkers Undressed – shorts: inspired by Dolce & Gabbana aw12.

36 comments

  1. Inderdaaddddd .. ik zal ook gaan sprinten denk ik hahaha xoxo

  2. Love this illustration, you captured the collection very well.

  3. fashionisaparty

    wow, maak jij die tekeningen allemaal zelf? if yes: knap hoor! en ja – de samenwerking lijkt me super, ben heel benieuwd naar meer beelden!

    • Yes, ik maak ze allemaal zelf 🙂 dankjewel! Ik wil ook echt meer beelden zien, heb deze tekening gemaakt met wat ik kon zien uit de twee foto’s en de video, maar ik wil meeeer!!

    • fashionisaparty

      gaaf hoor! ik volg je nu:)

    • Thx! Ik volgde je al via Bloglovin’ 🙂

  4. Amazing post. Your blog is great. I totally love it!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

  5. Amazing post. Your blog is great. I totally love it!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark

  6. Wauw, prachtig!
    Ik heb een obsessie met fashion drawings, zou willen dat ik zulke skills had als jou 😉
    Vroeger als kind al zat ik hele outfits te ontwerpen alleen toen hadden mijn ‘modellen’ nog te lange armen enzo 😉
    Jij gaat in mijn Bloglovin’, fijn om hier naar te kijken!

    • Dankjewel! Je wilt niet weten wat voor rare mensen ik vroeger tekende 😛 maar met veel oefenen wordt het steeds beter 🙂

  7. Wauw, de tekening is echt prachtig!

  8. CinZilicious

    WOW….your drawing is sooo pretty!!!!!!! I’ve not heard about the Anna x H&M collab but thanks for the info=)

    Another great fashion illustration blog found! I love it, keep up the good work. And thx for stopping by my blog as well.

    Have a great weekend!

    Cinz
    http://cinzee.wordpress.com

  9. Stunning! Die broek jong! Amai!

  10. Wow!!! Your blog is amazing! And the drawings… brilliant!!! You are very talented!

  11. Sasha

    Great blog, love the draqings! Also I can`t wait for the jewlery to come out in stores xx

  12. robinlouisa

    Wauw zeg. Wat geweldig. Die tekeningen die je maakt zijn echt mooi, en je schrijft leuk!

    • Dankjewel! Wilde vandaag nog een nieuwe online zetten maar ben mijn tekenspullen ergens vergeten dus het komt niet af… helaas, morgen dan maar :/

  13. i love your illustrations! you’re bery talented. =D

  14. this illustration is beautiful… love it

  15. Pingback: Marlies Dekkers: Mauritshuis Collection | She Wears

Leave a Reply

