Wide White

wide white trousers manon heine

De witte broek, deze zomer ga ik me er weer aan wagen! En dan niet de witte jeans maar wel de wijde, lichte en zomerse witte jaren ’70 broek. Kan ultra chic zijn, maar de verkeerde combinatie kan ook leiden tot ultra trashy, uitdaging dus! En dan vooral rode wijn en soja saus uit de weg gaan, zodra ik wit aan heb lijk ik wel een vlekkenmagneet.

Wat vinden jullie van een wijde witte broek? Zouden jullie het dragen?

In de tekening: Roze blouse: H&M – Riem: Mango – Witte broek: H&M (uitverkoop 15 euro, just saying) – Pumps: Mango

The white trousers, I’m going to try them again this summer! And I don’t mean white jeans, no, I’m talking about wide, light, summery ’70 white trousers. Can be ultra chic, but in the wrong combination it can become ultra trashy, challenge! And I must keep away from red wine and soya sauce, I turn in a stainmagnet when I wear white.

What do you think of wide white trousers? Would you wear it?

In the drawing: Pink blouse: H&M – Belt: Mango – White pants: H&M (15 euro in sale, just saying) – Shoes: Mango

28 comments

  1. Ik heb een witte broek maar niet zo een wijde. Prachtig getekend weer!

  2. Ik hou zo van witte broeken! Ik ben helaas ook een vlekkenmagneet dan… ondanks dat ik extreem voorzichtig ben op dat moment. Ik heb dit jaar eentje van Phard gekocht die wat wijder is (niet zo wijd als jouw prachtige tekening) maar wel flared. Als het deze week nog zo mooi weer blijft, trek ik hem aan! ๐Ÿ˜€

    • Ik ben dan ook zo voorzichtig als wat met wit, maar dan lijkt het juist mis te gaan, dan gebeuren echt de meest rare dingen ๐Ÿ˜ฆ
      Ik hoop ook dat het mooi weer blijft, kan niet alleen die witte broek uit de kast, maar ook al die rokjes! ๐Ÿ™‚

  3. Hoi, Ik zelf zou het niet dragen maar bij anderen vind ik het wel hรฉรฉl mooi staan, ik zelf heb een leger groene die ik wel mooi vind staan ! Groetjes, Sรฉrach

    • Groen lijkt me ook heel mooi! Ik ben voor wit gegaan omdat dat lekker zomers is, maar in de winter kan ik mijn broek echt onmogelijk gaan dragen! Alles heeft zo zijn voor en nadelen ๐Ÿ™‚

    • Ja dat is waar, het ismaar nethoe je de witte broek gaat combineren, prettige avond !

    • Precies! Ik ben er nog over aan het piekeren ๐Ÿ˜›
      Jij ook een fijne avond gewenst!

  4. Gewoon doen, ik ben een geweldige fan de bell-pant. Altijd flatterend en รผber-classy

  5. this is lovely!
    rly like ur blog!!
    follow each other?

    http://www.ontomywardrobe.com

    http://www.ontomywardrobe.com

    • Thank you! I follow you trough Bloglovin’, mine is at the bottom of the blog if you want ๐Ÿ™‚ Love your outfits btw!

  6. I love white trousers and also run into the stain-magnet issue whenever I wear them too! haha. Thanks for sharing.

    xo
    Complacency Killsย 
    Check out my latest giveaway โค

  7. Ik vind een witte broek zeker leuk, maar ik houd niet zo van die wijde pijpen ๐Ÿ™‚

  8. i am so jealous your talent! i want so much to draw like you! keep on dear!!!!
    would you like to follow each other????
    I am following you by bloglovin! i really want to watch your job!
    http://underfashionarrest.blogspot.com/
    http://underfashionarrest.blogspot.com/

  9. I really like this blog!!
    following you with bloglovin, I hope you’ll follow me too!!
    kiss

    http://godsavethepink.blogspot.it
    http://pinklipstick.over-blog.it
    http://www.youtube.com/user/pinklipstickblog

  10. Ik ontdek net je blog en ben onder de indruk. Het onderwerp mode op een super originele manier gebracht en kei knap getekend. (en jij zei dat je onder de indruk was van mijn schrijftalent in paint, ahum)
    De witte wijde broek, ik vind het een mooi kledingstuk. Ik pas er ook geregeld eentje in de winkel. Ik ben fan, tot ik in de spiegel kijk. Ik denk dat ik er te klein voor ben. Jammer maar helaas! ๐Ÿ™‚

    • Ik meen t echt over dat Paint handschrift!! Als ik met een muis moet schrijven dan is het echt niet leesbaar! Ik heb gelukkig een tekentablet, dat maakt t makkelijker, maar zonder dat ding kan ik niet echt veel uithalen ๐Ÿ˜›
      En voor de witte broek: zelfs niet met killer heels eronder? *ik zal iedereen aan een witte broek krijgen deze zomer*
      Dankjewel voor je compliment! Fijn om te horen dat mijn twee gecombineerde passies in de smaak vallen ๐Ÿ˜€

    • ๐Ÿ™‚
      Ik draag wel witte broeken hoor, een witte skinny jeans of gewoon een recht model! ๐Ÿ™‚ De wijde (prachtige) exemplaren laat ik aan anderen over! ๐Ÿ™‚

    • aha, ik dacht al! en die wijde broek is wel tricky, ik twijfel nog steeds over de lengte, schoenen moeten net niet te laag of te hoog zijn… pff, wordt nog wat deze zomer!

  11. Ik ben het eens met haar hoor.. vind je combi ook echt origineel X

  12. Je hebt talent met tekenen! Heb het zelf alleen niet zo met die broeken, haha.

  13. Wauw, ik kom net op je blog! Wat maak jij prachtige illustraties zeg! Heel mooi! Echt een talent!

  14. Wauw, superorigineel hoe je outfits tekent. Leuk zeg!

  15. We are so Droeรซ

    Amazin! Can i do a post about you? ๐Ÿ™‚

  16. Ja, ik vind het leuk! Ik heb ook met die witte broek van H&M in mijn handen gestaan. Uiteindelijk niet genomen want ik heb er nog een van Mango uit de tijd toen de wijde pijp ook in was ๐Ÿ˜‰ Ik ga ‘m binnenkort aan doen, maar dan met een zwart wit polka dot shirtje. Wel uitkijken voor vlekken inderdaad.

  17. Hey Manon! I’m loving all your drawings and the outfits as well! You got such a talent! Keep doing it! ๐Ÿ™‚

Leave a Reply

