Give me Gold

Golden Necklace and Earrings

Al een tijdje ben ik op zoek naar een aantal stukken voor mijn juwelen collectie: een item met gouden spikes of studs (vriendje K. vroeg bezorgd of ik geen SM neigingen had, gelukkig blijft het bij een mode-gerelateerde wens), een armband in de vorm van een slang, en een gouden hals’band’ (snappen jullie K.’s zorgen al?).

Met de uitverkoop die nu overal was begonnen, was het tijd voor een nieuwe ronde ‘items-I-want’ zoektocht. Samen met vriendinnen F. en C. vroeg op pad gegaan om de drukte te vermijden, succesvolle shop-ochtend met veel gewilde kledingstukken en accessoires voor een (enigszins) acceptabele prijs gevonden en als kers op de taart een heerlijk watermeloen ijsje als beloning (alsof we een beloning nodig hadden!).

Twee van de items die ik heb gekocht kunnen jullie hierboven zien: mijn spiky oorhangers en een halsband die eindelijk mooi om mijn nek zit (ze zijn nogal in dit seizoen, maar geen enkele die mooi om mijn hals zat…). De oorhangers hadden eerst ook zwarte veren, maar ik wilde de lekkere hardcore versie (nee K., ik beloof je: nog steeds geen SM wensen), dus heb ik de veren eraf gehaald. De halsband ziet eruit alsof hij gesmeden is met een grove hamer die allemaal kleine deuken heeft achtergelaten, niet te glad en lekker anders dan alle andere halsbanden die ik tot nu toe had gezien, vooral de weerspiegeling van licht is erg mooi erop.

Hebben jullie ook eindelijk items gevonden die jullie al een hele tijd zochten bij de uitverkoop? En wat vinden jullie van deze oorhangers en halsband, do or don’t voor jou?

In de tekening: Customized oorhangers: New Look – Goudkleurige halsband: Bijou Brigitte

For some time now I’ve been searching for some specific items for my jewelry collection: a piece with golden spikes or studs (boyfriend K. asked a bit worried if I had S&M tendencies, luckily it’s only a fashion thing), a snake-shaped bracelet and a golden choker/collar (do you get why K. was worried?). 

With the sales everywhere it was time for a new ‘items-I-want’ search. Together with friends F. and C. we went shopping early to avoid the bustle, had a very successful shopping morning with lots of (somewhat) affordable clothes and accessories and as cherry on top we had a watermelon ice cream as reward (as if we needed a reward!). 

Two of the items I bought you can see in the drawing above: my spiky earrings and a golden choker who at last looks beautiful around my neck (they are quite a hit this season but I could not find one until now who looked good on me…). The earrings had black feathers beside the spikes, but I wanted the ‘hardcore’ version (no K., I promise: still no S&M wishes), so I removed them. The chokers looks like it was forged using a hammer that left little dents everywhere, it’s not too smooth like all the other chokers, and it reflects light in a beautiful way. 

Are there any items  you wanted for a long time and you scored now it’s sales? And what do you think of these earrings and choker, do or don’t for you? 

In the drawing: Customized earrings: New Look – Gold colored choker: Bijou Brigitte

4 comments

  1. I like this look, heel veel! The earrings have a pendulum look and that’s a striking style!

  2. lauraolthof

    Maak je alle tekeningen op je blog zelf? Je schrijft echt heel leuk. Je kan mijn berichtje http://lovelystylewithsparkles.wordpress.com/2012/07/16/studs/ lezen, deze gaat over studs en over http://www.studskopen.nl/.

    x

    • Dankjewel, en ja, ik maak alle tekeningen zelf 🙂
      Leuke post op je blog! En super handig die site waar je studs kan kopen!!

Leave a Reply

