Barcelona Beauties

English below

Hierboven zien jullie de prachtige zwarte suède hakken die vriendje K. voor me heeft meegenomen uit Barcelona. Ze zijn perfect chic en zomers, en ze lopen heerlijk.

K. belde me een middag op met de mededeling dat hij de perfecte schoenen had gevonden, en al gekocht, in maat 39. Nu zit ik altijd tussen de 39 en de 40 in, dus het was heel even twijfelen, maar ik heb geleerd dat je bij peeptoes beter aan de kleine kant kan zitten dan aan de grote kant, de kleine schuif bewegingen die anders ontstaan zorgen vrijwel onmiddellijk voor blaren.

Nu nog hopen op mooi weer hier in Nederland en België, en dan kan ik ze ook buiten de huiskamer aan! Hebben jullie ook van die prachtige zomer items die op een zonnestraaltje wachten?

In de tekening: Zwarte suède sandalen: Zara

Above you can see the beautiful black suède shoes boyfriend K. bought for me in Barcelona. They are perfectly chic and summery, and very comfortable. 

K. phoned me on an afternoon to tell me he found the perfect heels for me, and he already bought them, in size 39 (UK 6,5 or US 8,5). I am always in between sizes 39 and 40 for shoes, so I hesitated a bit, but I have learned that with peeptoes you can better have a shoe that is slightly to small than to big, or you will have to face blisters in no time due to friction. 

Now I just hope for beautiful weather here in the Netherlands and Belgium, so I can wear them outside the living room! Do you also have those summer-items that are waiting for a ray of sunshine to be worn? 

In the drawing: Black suède sandals: Zara

11 comments

  1. Jij hebt zo’n geluk met zo’n vriendje! Meestal hebben mannen het helemaal mis als het komt op een cadeautje kopen voor ons. Echt super mooie hakken!

  2. GREAT picture!! Nice work! Those heels are sexy!!

  3. lauraolthof

    Supergaaf. Ik ben op vakantie in Italië dus ik heb juist die kleren nu eindelijk weer een keer aan.

    http://lovelystylewithsparkles.wordpress.com/

    • Oh, jij bent een bofkont! Vanaf volgende week wordt het weer mooi weer in Nederland als het goed is, dus ik blijf hopen dat ik al mijn zomer rokjes en jurkjes toch nog aan kan gaan trekken…
      Veel plezier nog in Italië!

  4. I have a similar pair … really are a great choice for summer outfits.

  5. You are lucky to have such a sweet boyfriend 🙂
    would love for you to check out my new post

    http://fashionblends.blogspot.com

Leave a Reply

