The One That Got Away

English below

Voordat de uitverkoop begon, had ik een prachtig jasje bij de Zara gepast. Hij was perfect, maar ik besloot twee weken te wachten tot de uitverkoop en hem dan mee te nemen. En toen begon de sale-gekte, en was het jasje natuurlijk nergens meer te bekennen, of nooit in mijn maat. Op één keer na, maar toen zat er een penstreep op de schouder, en een penstreep op een wit jasje… Vriendje K. heeft me drie keer moeten uitleggen dat ik er spijt van zou krijgen voordat ik het jasje terug hing. Bij elke uitverkoop lijk ik wel een droom item mis te lopen op deze manier.

Hebben jullie dat ook? Of vinden jullie altijd de items de je wilt hebben?

In de tekening: Smoking jasje: Zara s/s12 – V-hals t-shirt: H&M a/w13

Before the sales began, I tried a wonderful jacket on at Zara. It was perfect, but I decided to wait two weeks until the sales would begin. But when the time came to get the coveted item, I couldn’t find it anywhere or never in my size. Except for one time but it had an ink spot on the shoulder, and ink spots on white jackets don’t go well together… Boyfriend K. had to tell me three times over I would regret it if I bought it with the ink spot before I finally put it back. It seems like I miss out on a dream item every sale. 

Do you have the same problem? Or do you always find everything you’re looking for? 

In the drawing: Smoking jacket: Zara s/s12 – V-neck t-shirt: H&M a/w13

7 comments

  1. Ik had dat vroeger ook vaak. Daarom koop ik nu alles direct. Ik hou trouwens toch niet van soldenshoppen. Te druk, te rommelig en meestal te warm! 🙂

    • Dat doe ik ook steeds vaker! Maar soms vind ik het ook wel een beetje zonde van mijn geld… Een maand terug maar alvast mijn winterjas gekocht!

  2. Marie

    There is more than one Zara in the world. You remember my multicolored hoodie? I spotted it in the US and couldn’t find it there. My quest brought me to 8 different H&M’s. Found one in my size 4 months later in a H&M in Alkmaar 🙂

    • Hmm, so I should keep on hoping? I’ve searched a couple of Zara’s, their website, ebay… It’s nowhere 😦 but I hope I’m as lucky as you where with hoodie (I remember it, and still love it!!)

  3. Ik heb dat ook altijd en het blijft altijd een beetje gokken… (helaas)

  4. Trust me, dat heb ik zelfs vaak! De XS zijn er altijd direct uit :s

    • Ja, daar bn ik ook achter gekomen! Ik was afgevallen en dacht dat ik eindelijk veel kon gaan scoren bij de sale maar alle kleine maten zijn inderdaad direct weg! Wat een teleurstelling…

Leave a Reply

