Chloé Coat

English below

Een paar dagen geleden was ik foto’s van de shows voor komende herfst/winter aan het kijken toen ik deze jas van Chloé weer tegenkwam. En ik moest hem gewoon met jullie delen! Hij lijkt me heerlijk warm en zacht voor in de winter, heeft een prachtige kleur en is bovendien waarschijnlijk ook comfortabel en praktisch. Kortom, een van mijn favorieten van het seizoen!

Hebben jullie al een winterjas op het oog? Of ben ik de enige die hier al over droomt?

In de tekening: Jas: Chloé – Blouse: Chloé – Leren broek: Mango – Enkellaarsjes met enkelband: Zara

Follow me on Bloglovin’

A couple of days ago, I was looking at pictures of the autumn/winter shows when I saw this Chloé coat again. And I had to share it with you! It looks gloriously warm and soft for in winter, the color is amazing and it probably is perfectly comfortable and practical as well. In short, one of my favorite items for this season! 

Do you already have chosen a wintercoat? Or am I the only one dreaming of coats in summer? 

In the drawing: Coat: Chloé – Blouse: Chloé – Leather pants: Mango – Ankle boots with ankle strap: Zara

Follow me on Bloglovin’

10 comments

  1. Jaaaa! Ik heb je blog eindelijk weer gevonden.
    Ik bleef maar zoeken naar je blog in mijn Bloglovin’ maar ik volg zoveel blogs dat ik je maar niet kon vinden 😦
    De jas ziet er heerlijk warm uit! 🙂

    • Aah, fijn dat je me weer hebt gevonden 🙂 ik heb de afgelopen tijd ook niet heel veel kunnen posten ivm hertentamens en nieuw werk, maar dat gaat de komende tijd helemaal goedkomen (spoiler: fashion week illustraties!)

    • Can’t wait. Ben heel benieuwd naar je fashion week illustraties 😀 Kom maar op! 😉

  2. Niet echt de stijl waar ik van hou maar wel opnieuw een prachtige tekening!

  3. wow, beautiful illustrations!

  4. Pingback: Drømmefrakken FW 2012 «

Leave a Reply

